Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet wereldinkomen ingevoerd worden over héél 2018 of alleen deel van mijn reis?

Ik ben van oktober 2017 tot juni 2018 in Australië geweest en moet nu mijn wereldinkomen 2018 indienen. En daarmee bedoel ik loon en toeslagen.

Nu was ik tijdens mijn verblijf uitgeschreven uit Nederland en heb ik dus geen enkele toeslag gehad. Pas in juli kreeg ik weer ziektekostenvergoeding.

Nu vroeg ik mij dus af, of ik HEEL 2018 moet meerekenen of alleen dat gedeelte? Ik heb ook niet meer gewerkt in 2018 in Australië. Wel toen ik terug kwam.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

U moet uw jaarinkomen opgeven. Dus het inkomen van 2018. Op grond van dit inkomen wordt het recht op toeslagen bepaald.
(Lees meer...)
fisbel
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hoe zit het dan met loon en ziektenwetuitkering? Vanaf 2018 heb ik tijdens mijn reis géén loon ontvangen. Wél na mijn reis. Maar dit had niks met mijn reis zelf te maken. Sorry voor deze vragen. Het is de eerste keer dat ik dit moet doen en het is enorm onduidelijk hoe ze dingen willen. Want mijn wereldinkomen heb ik al opgegeven.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding