Wat is de kopie kennisgeving DUO van de studiefinanciering?

Om kwijtschelding voor gemeentelijke belastingen aan te vragen, heb ik een ''Kopie kennisgeving DUO van de studiefinanciering over het jaar 2019 (alle badzijden)'' nodig.

Ik had al brieven van DUO opgestuurd waarin over heel 2019 mijn lening bij DUO staat, maar dat was niet goed. Ik ontving in 2019 geen studiefinanciering meer. Ook een bankafschriften mogen niet.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (1)

Mogelijk is het, het bericht in je inbox op duo.nl die zo rond oktober 2018 verstuurd zal zijn waarin staat: “de bedragen voor volgend jaar zijn vastgesteld. Dit heeft gevolgen voor uw studiefinanciering” etc.. Hierin staat wat de beslissing van DUO is m.b.t toegekende studiefinanciering e.d. op basis van de bij hun bekende gegevens.