Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

IJsland heeft de hoogste btw percentage ter wereld vanaf 2010
Namelijk een percentage van 25,5%
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik meen dat Bulgarije z'n tarief net verhoogd heeft naar 25%.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Denemarken heeft 25% BTW op artikelen... Belgie 21%
Maar de totale belastingdruk kan toch nog anders uitpakken, omdat dit afhangt van alle belastingen in een land.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nederland.
Je betaalt de meest idiote belastingen ter wereld.
Zelfs op een fles siroop betaal je nog extra belasting bovenop de normale BTW
!!
Maarja, dat wisten we allemaal al.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bestaat de suikeraccijns nog steeds?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zodra men moet betalen vindt iedereen belastingen idioot. En het idee leeft dat ze in Belgie geen belasting betalen, en dat Nederlanders dubbel betalen, maar als je er echt goed voor gaat zitten blijkt dat nogal mee te vallen. Ik vraag me in Belgie wel altijd af waar dat geld allemaal blijft, want als je om je heen kijkt op straat wordt het niet zo zinnig uitgegeven als in bijvoorbeeld Duitsland of Nederland.
een overzicht van de BTW-tarieven in de EU, 25 % is het hoogst, maar IJsland buiten de EU heeft kennelijk een nog hoger tarief
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hongarije en Bulgarije zitten op 25% btw, maar aan een dergelijk antwoord heb je helemaal niks. Stel dat je geen inkomstenbelasting meer betaal, is het dan erg als de belasting op goederen verdubbeld? Je zou er dik op vooruit gaan!
Je moet belastingen dan ook altijd bezien on relatie tot andere betaalde belastingen in een land, en dan komt Nederland er veel slechter af dan je denkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding