Krijgt een uitzendbureau (adres) gegevens van de belasting?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Waarom zou dat moeten dan?
TurfGraver
7 jaar geleden
Inderdaad. Vreemde vraag.

Het beste antwoord

Andersom. Het uitzendbureau geeft na iedere verloning de gegevens door aan de Belastingdienst. En eenmaal per jaar de gegevens van de jaaropgave. (Daarom kan ook de vooraf ingevulde aangifte gemaakt worden.)

De Belastingdienst kan wel beslag leggen op een deel van je loon, in bepaalde omstandigheden. Dan ontvangt de werkgever (bijv. een uitzendbureau) een brief waarin staat dat dat moet.

Wat adresgegevens betreft: die geef je zelf door. Een bedrijf krijgt geen adresgegevens van de Belastingdienst.
Computoon
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt!