waarvoor heeft clickworker je burgerservicenummer (tax number) nodig?

om een betaling te kunnen ontvangen vragen ze bij clickworker om een tax number

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K
ronron1212
9 jaar geleden
Dat willen ze weten als je een bedrijf bent het gaat om de btw.
Je hebt waarschijnlijk aangeklikt dat je een bedrijf bent en niet een particulier.
ronron1212
9 jaar geleden
Burgersofinummer is het nummer wat de belasting gebruikt in Nederland voor de inkomstenbelasting. Waar jij naar vraagt is het btw nummer en dat hebben alleen bedrijven. Jammer dat je de verkeerde vraag in je andere vraag hebt verheven tot het juiste of wel beste antwoord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zelf ben ik niet erg bekend met die verschillende nummers, daarom heb ik waarschijnlijk wel een fout gemaakt, maar ik hoef dus geen tax number in te vullen als ik gewoon voor mezelf daar een paar uur werk? ik voeg een klein screenshot toe in de vraag, misschien maakt dat het iets duidelijker.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je daar op 'Yes' klikt, krijg je trouwens het volgende: European sales tax-identification number in plaats van Tax Number
ronron1212
9 jaar geleden
Gewoon volgende klikken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb nee ingedrukt en geen nummer ingevuld. Nu zal ik dan maar moeten afwachten of de eerste betaling binnenkort binnen zal komen. hopelijk is het zo goed. Bedankt voor je antwoorden.
ronron1212
9 jaar geleden
Heb je gewoon op save gedrukt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja, maar als ik er later achter kom dat ik iets anders moest doen kan ik het altijd nog veranderen.
Antoni
9 jaar geleden
ronron1212, het BSN is niet het burgersofinummer maar het burgerservicenummer. http://nl.wikipedia.org/wiki/Burgerservicenummer
ronron1212
9 jaar geleden
is erg belangrijk betekend het zelfde

Antwoorden (1)

een taxnumber is niet jouw BSN maar jouw BTWnummer
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja klopt daar ben ik iets later achter gekomen