Met welke auto betaal je zo min mogelijk per maand?

Ik heb bijna mijn rijbewijs en wil graag een autootje omdat ik er geen kan lenen van ouders/broers. Met welke auto betaal je heel weinig per maand? ik vind 150 euro best veel. Ik zit nog op school dus heb geen vaste baan. Daarom wil ik graag weten hoe duur een autoverzekering kan zijn. Dus wanneer betaal je weinig geld per maand? (onder de 150 euro dus) alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dan heb je straks die auto maar geen geld om leuke dingen te gaan doen, omdat alles in de kosten voor die auto gaat zitten. Auto's zijn eigenlijk altijd een slechte investering, als je er niet perse een nodig hebt of geld zat hebt, begin er dan niet aan.

Het beste antwoord

Mijn ervaring met oude suzuki alto's zijn goed, betrouwbaar en goedkoop per maand. Qua reparatie kosten ze ook niet veel als je een goede hebt dus let daar op! Als je een goede hebt kom je nog wel onder de 100 euro (benzine NIET meegerekend!!!)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Autoverzekering is minder dan 50 euro en als je een schone auto koopt betaal je geen wegen belasting. Auto's als de C1 enzo hebben dat. Dan betaal je als je niet rijdt dus minder dan 50 euro. Als je wel rijdt natuurlijk benzine wat gruwelijk duur is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MissBiggie
11 jaar geleden
Bedenk wel dat de VS beginnend bestuurder/ster is en dus nog geen no claim heeft opgebouwd. Voor een beetje verzekering betaal je dan al gauw de hoofdprijs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal vergeten! Verzekering is dan al gauw 200 euro inderdaad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En de vrijstelling van wegenbelasting voor milieuvriendelijke autootjes vervalt volgend jaar. Helaas...
Koop een 10 jaar oude Suzuki Swift. Deze zijn zuinig, licht in gewicht dus lage wegenbelasting en verzekering en de techniek is simpel en goedkoop. Goedkoper kun je bijna niet rijden.
paulus811