Hoe kan ik mijn abonnement op de site Xpendy stopzetten? Ik heb deze site gebruikt om mijn krant op te zeggen

ik heb mijn krant opgezgd met DE SITE XPEND
en dom geweest mijn bankgegeven doorgegeven en direct 30 euro kwijt en ook een abonnement van 4,50 euro per maand hoe geraak ik daar vanaf
de site is XPENDY COM

een jaar geleden
in: Bankieren
13.8K
Pieterke
een jaar geleden
De bedragen kun je via je bank terug laten storten op jouw rekening. Je kunt de automatische incasso blokkeren als je die per ongeluk hebt gegeven.
Verder zou ik contact opnemen met je dagblad.
kozzen
een jaar geleden
bedankt pieterke dat is tenmiste een goed antwoord
Pieterke
een jaar geleden
Graag gedaan Kozzen.
Inekez1
een jaar geleden
Ik zie bij Xpendy niks over een maandelijks abonnement. Die 30 euro wel, daar zijn ze duidelijk over. Dat krijg je dus ook niet terug. Kan het zijn dat je abonnement bij de krant nog een opzegtermijn heeft? Bij een opzegtermijn van bijvoorbeeld een maand, stopt het abonnement pas een maand (of aan het eind van de eerstvolgende volle maand) na opzegging. In die opzegtermijn loopt je abonnement nog door en betaal je dus ook nog het maandelijkse abonnementsgeld. Na de opzegtermijn zou dat automatisch moeten stoppen. Ik vermoed dat daar die 4,50 vandaan komt. Daar hoef je dan niks meer voor te doen, stopt automatisch.
Inekez1
een jaar geleden
Pieterke geeft wellicht een gewenst antwoord, maar niet het goede antwoord. Bedragen die je verplicht bent te betalen terug laten storten gaat je alleen maar meer werk, tijd, ergernis en mogelijk nog meer kosten opleveren! Xpendy heeft in opdracht van kozzen een abonnement opgezegd en daarvoor moet kozzen 30 euro betalen. Mocht het zo zijn dat het abonnement niet opgezegd kan worden door Xpendy, dan krijgt kozzen wel zijn geld terug. Dat moet/gaat Xpendy zelf terugstorten, kozzen moet/kan dat niet via zijn eigen bank regelen. Op de site van Xpendy staat:
"Xpendy is zeker betrouwbaar en biedt 100% klanttevredenheidsgarantie. Dit betekent dat wanneer Xpendy je opzegging niet kan voltooien je het gehele bedrag terug krijgt. Als je vragen hebt kan je altijd contact opnemen met de klantenservice op support@xpendy.com"
Inekez1
een jaar geleden
Neem contact op met Xpendy. Als het goed is heb je al een mail ontvangen van Xpendy en/of de krant over de opzegging van het krantenabonnement, per wanneer dat ingaat en welke termijnen er nog betaald moeten worden.

Antwoorden (1)

Deze 30 euro ben je kwijt. Dit kun je op verschillende plaatsen lezen:
“Gebaseerd op deze gegevens wordt automatisch een opzegbrief gegenereerd die je gratis kunt uitprinten en versturen. Om het nog gemakkelijker te maken kun je er ook voor kiezen om ons de opzegbrief op te laten sturen. Deze optie kost bij Xpendy €29,95.”

“Voor de opzegging van je abonnement(en) betaal je €29,95 inclusief BTW. Dit is de prijs van één opzegging.”

Eventueel kun je hierover contact opnemen met Xpendy: support@xpendy.com.
.
Bij het invullen van je gegevens staat er ook vrij duidelijk: als ik verder ga dan ga ik akkoord met een eenmalige afschrijving van 29,95 voor het opzeggen van .....
Je kunt de incasso natuurlijk terug laten boeken, maar dan krijg je een aanmaning van Xpendy met de melding dat er binnen 14 dagen een incassobureau wordt ingeschakeld als er niet betaald wordt.
.
Je kunt geen abonnement met Xpendy opzeggen omdat je met dit bedrijf geen abonnement afgesloten hebt.
De Gebruiksovereenkomst eindigt met de levering van de bestelde dienst (verzending van de opzegbrief).
Zie voorwaarden:
https://xpendy.com/nl/algemene-voorwaarden/
een jaar geleden
tinus1969
een jaar geleden
Vraag is hoe de het xpendy abonnement opzegt.