Wat ik van Paypal begrijp, kan dit als je bedrijf geregistreerd is bij de KvK. Voor deze registratie heb je toestemming nodig van je ouders.

Paypal
Als u een particuliere gebruiker bent, moet u ten minste 18 jaar oud zijn en volledige handelingsbevoegdheid hebben om een contract aan te gaan om een PayPal-rekening te openen en de PayPal-services te gebruiken. Als u een bedrijf bent, moet het bedrijf in Nederland geregistreerd zijn.
.
Of handlichting aanvragen: zonder handlichting moet je voor iedere rechtshandeling toestemming vragen aan uw ouders of voogd.
Toegevoegd op 02 juni 2022 09:56: tekst
een jaar geleden
tinus1969
een jaar geleden
Het gaat niet om toestemming van de ouders; als minderjarige heb je ‘handlichting’ nodig, en die moet je bij de rechter aanvragen.
https://ondernemersplein.kvk.nl/handlichting-aanvragen-als-minderjarige-ondernemer/