Kan je met 1 login bij 2 telefoons inloggen bij ing?

Mijn man en ik loggen elk op onze eigen telefoon in bij de rabo om bankzaken te doen.
Kan dat bij de ing ook?
Zo ja, hoe regel ik dat? Wat heb ik daar voor nodig?

Een vriendin wil mij op die manier toegang gaan geven tot haar account zodat ik haar op afstand kan helpen.
Als ik vast weet wat ik nodig heb kunnen we het de volgende keer dat we elkaar zien regelen.

een jaar geleden
in: Bankieren
33.2K
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Vanwege veiligheidsredenen zou ik dit niet willen. Ongetwijfeld zullen de bedoelingen goed zijn, maar iemand anders toegang geven tot mijn bankgegevens via een app?
Waarom is het ook nodig? Als je elkaar ziet, kun je toch ook prima uitleg geven?

Antwoorden (2)

Ja, je kunt de app van ING op meerdere toestellen installeren.

De app activeren doe je met de inloggegevens en het identiteitsbewijs van je vriendin.
• Open de app
• Geef aan dat je al klant bent door op ‘Zeker’ te klikken
Houd onderstaande zaken bij de hand en volg de stappen:
• De inloggegevens van Mijn ING
• Paspoort, een Nederlands rijbewijs, een ID-kaart uit de Europese Unie, een Nederlandse verblijfsvergunning of een Vreemdelingen Identiteitsbewijs.
Je kunt vervolgens inloggen (op elk apparaat) met de zelf verzonnen mobiele pincode.
een jaar geleden
LeonardN
een jaar geleden
De vraag is:
Kan je met 1 login bij 2 telefoons INLOGGEN bij ing? Jij antwoordt:
Ja, je kunt de app van ING op meerdere toestellen INSTALLEREN. Misschien dat dat hetzelfde is in deze, maar waarom antwoord je dan niet dat je kan inloggen?
Wat heb je aan een correcte installatie waarmee je uiteindelijk niet kan inloggen omdat het inloggen iets verwacht wat de vrager voor handen heeft, zoals een pinpas van dat account?
LeonardN
een jaar geleden
wat de vrager voor handen heeft, zoals een pinpas van dat account? Moet zijn wat de vrager NIET voor handen heeft, zoals een pinpas van dat account?
SimonV
een jaar geleden
Reeds toegevoegd: je kunt vervolgens inloggen (op elk apparaat) met de zelf verzonnen mobiele pincode.
LeonardN
een jaar geleden
+ zou zo ook kunnen met de rabo-app
Jouw vriendin heeft een account. Met haar gebruikersnaam en wachtwoord kun jij ook in dat account.
een jaar geleden
SimonV
een jaar geleden
??? 't Is geen webshop...
Je hebt voor Internet Bankieren ook een unieke scanner voor nodig.
https://www.ing.nl/particulier/digitaal-bankieren/internetbankieren/beginnen/scanner/aanvragen.html