Hoe lang is geld uit Noorwegen onderweg?

Als iemand in Noorwegen geld naar mijn bankrekening overmaakt, hoe lang duurt het dan voor het is bijgeschreven? Is nu al drie dagen onderweg.

2 jaar geleden
in: Bankieren
2K

Antwoorden (1)

Een reguliere betaling duurt 2-5 werkdagen.
Gezocht op: “hvor lang tid det tar å overføre penger til europeisk bank” (hoe lang duurt het om geld over te maken naar een Europese bank).
2 jaar geleden
HannekeJanssen
2 jaar geleden
WERKdagen - vrijdag was voor de banken geen werkdag, zaterdag misschien ook niet... Dus die dagen gaan er van af...
Ikhebgeenidee
2 jaar geleden
Zondag is sowieso geen werkdag. Maandag is 2e Paasdag en daarmee (waarschijnlijk) ook geen werkdag. Kortom: dat kan nog wel even duren.