Ieder Nederlands rekeningnummer bestaat uit 10 cijfers (na de letters NL, en de bankcode bestaande uit twee cijfers en vier letters).

Voorbeeld: NL50ASNB0012345678.
3 jaar geleden
Elke Nederlandse bank hanteert IBAN-nummers. Die bestaan uit cijfers en letters. Van de ASN is dat bijvoorbeeld NL50ASNB0708924956. Het nummer eindigt altijd op tien cijfers.