Kan iemand je naam zien op PayPal?

Ik vroeg me af of iemand je officiele naam moet kunnen zien op paypal en of ze je rekeningnummer kunnen zien. Het maakt me niet uit als PayPal het zelf weet of als de overheid het zou kunnen zien, het is niets illegaals ik vroeg me alleen af of er een manier is dat degene die je betaalt je rekeningnummer en naam niet kan achterhalen en dit ook niet op hun bankafschrift komt. Als dit niet via Paypal kan en iemand een andere tip heeft, ook prima.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Bankieren
4K
ronron1212
3 jaar geleden
Als jij een betaling moet doen moet de ontvanger wel je rekeningnummer en naam zien anders weet die niet wie er heeft betaald.

Antwoorden (1)

De ontvanger van een betaling ziet je naam, email-adres en verzendadres. Niet je bankrekeningnummer.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
weet je toevallig ook of iemand je naam, email-adres en verzendadres ziet als zij jou betalen?