Kan een privepersoon pingeld accepteren?

Dus via pin only en niet via een bankoverschrijving (wat meerdere dagen duurt) en ook niet als contant.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Bankieren
2.2K
Ritsuka
4 jaar geleden
Als het maar eenmalig is, zou je Tikkie kunnen overwegen
HannekeJanssen
4 jaar geleden
Bankoverschrijvingen gaan tussen de meeste banken inmiddels realtime - dat duurt geen paar dagen meer, maar hooguit een paar uur (maximaal).

Antwoorden (1)

Ja hoor, je kan gewoon een pinautomaat kopen. Zie bijvoorbeeld deze:
https://sumup.nl/pinautomaat-kopen/

Houdt er wel rekening mee dat je ofwel behoorlijke maandelijkse kosten hebt óf (zoals in het voorbeeld) een percentage van de transactiekosten hebt (bij het voorbeeld 1.9%).