Kan ik het onderstaande probleem zodanig omzeilen dat ik toch een schermafbeelding krijg?

Ik wil een print screen/schermafbeelding van mijn bankafschriften maken vanuit de Mijn ING-app op de Huawei, maar steeds als ik het probeer krijg ik de melding van mijn Systeem-UI: "Schermafdrukken zijn niet toegestaan door deze app of uw organisatie."

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Bankieren
89.2K
Amadea
5 jaar geleden
Met een ander toestel een foto ervan maken.

Het beste antwoord

Dat je geen schermafbeelding kunt maken ligt volgens mij niet aan je smartphone maar aan de manier waarop de app geprogrammeerd is. Bij de ING-app kun je inderdaad geen screenshot maken van overschrijvingen, en is het ook onmogelijk om dat bij de instellingen te veranderen. Bij apps van andere banken, b.v. ABN-AMRO, is de mogelijkheid om screenshots te maken standaard uitgeschakeld, maar kun je dat wel aanpassen.
Toch er is wel een oplossing. Zodra je een overschrijving in de ING-app aanklikt, zie je onder de Naam, Datum en Mutatiesoort het pictogram 'Delen'. Als je daar op klikt, krijg je een heel scala van mogelijkheden om de gegevens van de transactie te kopiëren, b.v. in een Word-document. In feite kun je dat document als screenshot gebruiken.
5 jaar geleden
HeerVoldemort
5 jaar geleden
Ik heb hetzelfde bij SNS.

Andere antwoorden (2)

je zou het kunnen proberen met een soort screenshot app in de playstore, bij mij werkte dat in ieder geval wel
4 jaar geleden
Haha, Neem er gewoon een tweede gsm, tablet fototoestel,.. Kortweg iets met een camera, neem een foto van je scherm en stuur deze naar het apparaat waarop je deze nodig hebt, geef het toe geniaal, vindt je ook niet?
Groetjes
Belg