Is er een bank die een app heeft waarop je saldo kunt checken maar niet muteren?

De standaard apps hebben allemaal de mogelijkheid om alle bankzaken te doen terwijl wij uitsluiten info van saldo willen met inzicht in de af en bijschrijvingen. In plaats van een app is ook een PC applicatie prima. ABNAMRO heeft iets dat past, allen is dat voor kinderen, degene waar het voor bedoeld is, is een volwassene.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Bankieren
5.9K
Amadea
5 jaar geleden
Bij ING kun je regelen dat één persoon hoofdgemachtigde is en als enige bedragen kan af- of bijschrijven en dat andere personen de rekening alleen kunnen inzien.
Antoni
5 jaar geleden
Sommige banken hebben een telefoondienst, zoals bijvoorbeeld de Saldolijn van de ING, waar je het saldo en de recente bij- en afschrijvingen kan HOREN in plaats van ZIEN. Misschien is dat ook een optie?
Ritsuka
5 jaar geleden
De Rabobank app heeft een optie dat je alleen saldo ziet. Pas na inloggen met de gekozen code kun je geld overmaken. Je laat iemand anders de code instellen en klaar.

Antwoorden (2)

De Rabobank heeft de Saldochecker in de internetbankieren app.

Met de Saldochecker bekijk je het saldo van je betaalrekening(en) en spaarrekening(en) zonder in te loggen in de Rabo Bankieren App.

Saldo opvragen met de Saldochecker

De Saldochecker stel je zelf in in de Rabo Bankieren App. Zo zie je zonder in te loggen hoeveel geld je nog op je betaal- of spaarrekening hebt.

Zo stel je de Saldochecker in:

Log in in de Rabo Bankieren App.Ga naar ‘Zelf regelen’ in het menu.Ga naar ‘Voorkeuren’.Kies ‘Saldo op inlogscherm’.Vink ‘Saldochecker op dit toestel’ aan.Kies de rekeningen waarvan je het saldo zonder inloggen wilt zien.Log uit. Je saldo staat nu in het beginscherm van de app.
Kwestie van de inlogcode en saldochecker door iemand anders laten instellen.
Zolang je niet inlogt met de code kun je niks bij of afschrijven.
Toegevoegd op 09 oktober 2018 20:32: bron, tekst
5 jaar geleden
ABN Amro heeft de app Grip (voor volwassenen). Daarmee kun je je saldo zien en je krijgt ook inzicht in je inkomsten en uitgaven. Overmaken kan niet met deze app.