Hoe kom ik aan de naam die behoort bij een SUMUP-betaling?

Op mijn bankafschrift staat alleen een BEA nummer, de datum en de tijd van betaling en "Sum Up Antwerpen"
Ik wil graag de naam van degene die bij dit nummer hoort want deze betaling kan ik niet thuisbrengen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Bankieren
23.3K
ronron1212
5 jaar geleden
Je bent niet pas in antwerpen geweest? Daar iets gegeten of betaald?

Antwoorden (1)

Dat zal niet lukken. SumUp is een betaaldienst voor bedrijven. Je kunt zelf niet zien aan wie SumUp jouw betaling heeft overgemaakt.
Misschien heb je ergens iets met een mobiel pinapparaat betaald (restaurant?).
De hoogte van het bedrag en de datum kunnen een indicatie geven.
Als je er niet uitkomt, kun je contact opnemen met SumUp:
https://sumup.nl/contact/
Toegevoegd op 25 augustus 2018 08:52: bron