Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is goede software voor het bijhouden van de persoonlijke financiële administratie?

Wat ik bij wil houden zijn inkomsten en uitgaven per maand. Die ook voor de per maand gewijzigd kunnen worden en niet voor de hele reeks. Dat je op een bepaalde dag een mailtje krijgt dat je een rekening moet betalen. Budgetten. Schuld aflossingen overzicht (begin jaar XXX eind jaar XXX). Etc

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Yunoo in online, dat zou ik persoonlijk niet willen. Exact is volgens mij een semi-prof en dus duur programma. Ik gebruik sinds een jaar het programma "Naanab" en ik vindt het ideaal. Ja kan een gratis demo downloaden en als het je bevalt een licentie kopen. Is binnen een paar uur geregeld. Bovendien is het niet zo duur, nog geen €25.
Website www.naanab.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Exact. geeft ook mogelijkheid om je boekhouden online te verwerken.
Daarnaast Excel, heel simpel n gemakkelijk. Als je goed met tabellen kunt werken zou je dan over kunnen gaan naar Access.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yunoo is hier uitstekend voor! Je krijg hier perfect inzicht in je inkomsten en uitgaven. Zie www.yunoo.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werk al een paar jaar met c@shflow (Banking Tools). Sinds de Postbank gestopt is met Girotel heb ik dit programma in gebruik. Het werkt heel eenvoudig. Je kunt de mutaties van je bank hierin inlezen en vervolgens rubriceren. Prachtige tool om je uitgaven en inkomsten goed op een rijtje te krijgen. Allerlei sorteermogelijkheden bieden je de mogelijkheid om ook snel mutaties na te zoeken. Een aanrader.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding