Hoe kom ik snel aan werk?

Snel werk nodig. Wat nu? Hoe kom je snel aan werk? Wat zijn de beste tips? Gewoon alles aannemen? Ook als je 8 euro of minder per uur verdient? Hoe kom ik snel aan werk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ouder bent dan 23 is het minimumloon wel hoger dan 8 euro! Uitzendbureau!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks!

Het beste antwoord

Ik zal als eerste naar verschillende uitzendbureaus gaan om jezelf in te laten schrijven. Bij de inschrijving is er ook meestal een gesprek waar je kenbaar kan maken in welke branche je het liefste in wilt gaan werken. Vaak vragen ze ook naar een loon indicatie. Loon word uitbetaald naar leeftijd,diploma's en vaak ook werkervaring.
Als je snel werk nodig hebt zal ik in eerste instantie wel alles aanpakken wat er aangeboden word. Daarnaast kan je altijd gaan zoeken naar een baan die je beter ligt en beter betaald.
Je kan ook via verschillende websites direct solliciteren op een vacature. Ik denk aan websites als www.indeed.nl www.werk.nl en www.jobbird.com

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hangt ook een beetje van je opleiding af.
Maar alles aannemen is altijd goed, als je dan werk hebt, ook al verdient het niet super, kan je verder zoeken.

Vertel iedereen dat je werk zoekt, ga uitzendburo's langs, kijk in de plaatselijke krantjes en natuurlijk internet.
Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je loon is natuurlijk afhankelijk van hoe oud je bent en wat voor werk je uberhaupt zou willen doen. In veel kledingzaken hebben ze vaak mensen nodig, laatste tijd zie ik ook veel oproepen voor telefoonzaken (bijv vodafone, kpn etc). Een krantenwijk, ochtendkrant, kan ook een aardig centje opleveren als je onder de 18 bent. Daarnaast kun je altijd gewoon naar alle uitzendbureaus gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij de post kun je snel aan het werk.
Even via de website je gegevens invullen en mijn ervaring is dat je dan binnen 2 dagen wordt gebeld voor een sollicitatie gesprek. Als dit gesprek goed verloopt kun je vrijwel direct beginnen.
Het enige dat je nodig hebt is een VOG verklaring dus dat moet wel in orde zijn.
andere optie zijn al gegeven maar inderdaad zoveel mogelijk uitzendbureaus inschakelen en netwerken in je familie en vrienden kring.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon het telefoonboek of gouden dids, af bellen en kijken voor leuke bedrijven bij jou in de buurt. Als je belt heb je geen tussenkomst van uitzendbureau oid. Gewoon bellen en vragen, dat is de beste manier ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou kunnen. Wel een origineel idee. Kan is wellicht niet groot dat je zo snel wat vind, maar je weet het maar nooit. Niet geschoten is altijd mis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is niks mis met een uitzendbureau als tussenpersoon. Zeker als je ook zoekt naar de laagbetaalde functies kun je dat maar beter met een uitzendbureau doen. Bedrijven willen iemand zo ook weer kwijt kunnen als die niet goed is en nemen vooral via uitzendbureau aan, als je goed bent kom je er vast.