Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Vuurwerk mag pas vanaf 29 december verkocht worden dus dan zal het pas in de winkel liggen. https://www.vraaghetdepolitie.nl/vuurwerk/vuurwerk-kopen/wanneer-mag-ik-vuurwerk-kopen.html
(Lees meer...)
4 jaar geleden
Nosky
4 jaar geleden
Het vuurwerk waarnaar de vraagsteller vanzelfsprekend reageert, is het bekende 'categorie 1' vuurwerk wat vooral bij dergelijke supermarkten te vinden is. En dit vuurwerk mag het hele jaar verkocht worden. In de decembermaand vind je het doorgaans bij retailers zoals supermarkten, maar ook Blokker, Hema, Intratuin en dat soort zaken hebben het tegenwoordig liggen.
Pieterke
4 jaar geleden
Okay Nosky dat weet ik dan ook weer.
Meestal rond de eerste week van dezember, wanneer ook de meeste vuurwerkfolders verschijnen. Het staat nog niet in de folder van deze week en bij mijn plaatselijke Aldi heb ik het afgelopen weekend niet zien liggen, maar ik verwacht dat of nog deze week en anders volgende week het vuurwerk wel in de winkel ligt.
Ff checken dus af en toe, of www.aldi.nl in de gaten houden.
(Lees meer...)
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding