Weet iemand een plek in Oostenrijk in de buurt van montafon waar je vuurwerk kan kopen?

Ik ben deze vakantie tijdens oud en nieuw in partenen (gebied: montafon). Ik wil graag vuurwerk afsteken maar in Nederland kan ik het niet kopen omdat ik de 25e al weg ga, weet iemand misschien een plek/stadje? Heel erg bedankt alvast!!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
8.4K
jc54
5 jaar geleden
Als je de 25ste al weg bent, dan heb je nog bijna een volle week om ginds een vuurwerkwinkel te zoeken.......

Antwoorden (1)

Je kunt vuurwerk online kopen in Oostenrijk en laten afleveren bij je accommodatie of het afhaalstation in Bludenz. Dat is vanaf Partenen een 20 minuten rijden.