Wat is een leuke originele Nieuwjaarswens?

''De beste wensen'' of ''gelukkig nieuwjaar''klinkt zo afgezaagd.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Alle liefde, geluk en gezondheid.

Moge elke dag van 2010 u voorspoed en geluk brengen.

Ik heb een kerstkaart gehad waarin stond geschreven: Alle moois toegewenst voor 2001. (Nee geen typfoutje, waarschijnlijk wel een schrijffoutje) Maar origineel was ie wel. Toegevoegd na 2 minuten: Goeie oliebollen en lekkere appelflappen. Dat ze wel mogen bekomen.

Ik maak er altijd 'een fantastisch 2010' van, niet superorigineel maar wel tientallen keren te herhalen....gaaaaap.

Het is ook afgezaagd maar toch gaat deze boven alles vind ik zelf... Ga met liefde en warmte met elkaar om, zonder strijd. Dan behoud je vriendschap en verdraagzaamheid. Ook in 2010!

Ik zeg: veel geluk in 2010!

Oud en nieuwEen heel jaar is weer voorbij, het is dus nu oud voor mij. Het was niet alleen rozengeur en maneschijn, er was voor ieder vreugde, en een portie pijn. Als je terug kijkt viel het altijd niet mee, maar het is voorbij en je bent gemiddeld tevree. We gaan weer op naar het nieuwe jaar, en wat verwachten we dan daar? Dat een ieder blijft gezond en blij van geest, dan weet ik zeker 2010 wordt een feest

Bronnen:
http://www.1001gedichten.nl/gedichten//

Dat het nieuwe jaar je brengt,wat je er van hoopt!

wij kregen een kaart met: de beste wensen voor 200010 vond ik ook wel orgineel..

Ik vind eigenlijk alle spreuken afgezaagd..... Maar zo werkt dat nou eenmaal en heb me er bij neergelegd.... Dus zeg altijd nog steeds maar simpel: gelukkig nieuwjaar!

geluk in tuk

Ik wens je dit jaar een leuk bedrag in de loterij net zoals wij dit afgelopen jaar hebben mogen ontvangen. Je zult ze zien denken!!!!

Ik vind 'gelukkig nieuwjaar' helemaal niet zo afgezaagd klinken. Je zegt ook 'Fijne kerst' of 'Prettige kerst' en dat is ook niet afgezaagd.

Ha, die Taurus; "Ik wens u alles wat u mij toewenst dubbel terug." Zit je altijd goed.

Een liefdevol 2010

Happy new year.! 2010

Veel geluk en liefde in 2010, en anders heb je altijd 2011 nog!

De beste wens die ik jou kan geven, is een lang en heel gelukkig leven! Ik geef deze wens aan alle GVers mee..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100