Bij ons niet, kijk op de bron voor de site om te kijken of hij bij jou wel open is. Deze site is altijd handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanx! Ontzettend handige link!!!

Andere antwoorden (2)

ik denk van niet bij mij in het dorp is de aldi heel de dag dicht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het staat vreemd genoeg niet op de site van Aldi zelf, maar volgens mij mogen winkels niet openen op Hemelvaartsdag en zijn 'gewone' winkels dan ook allemaal gesloten. (Misschien zijn er enkele uitzonderingen, zoals winkels die op zondag open mogen zijn.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanx voor t nakijken ,die minnen snap ik niet want hier zijn idd.wel winkels open zoals intratuin.,gamma,ah xl etc van my dan ook plus