Worden de ochtendkranten bezorgd op Hemelvaartsdag?

Ik bezorg zelf de Telegraaf en het Noord-Hollands Dagblad en ik vroeg mij of of er morgen, op Hemelvaartsdag, kranten worden bezorgd. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
24.2K

Antwoorden (4)

Ik werk bij het EindhovensDagblad en die hoeft morgen niet bezorgd te worden. Maar als je het zeker wilt weten zal het ook wel in je krant staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij in de krant staat voor 2 dagen het tv programma.
Dus morgen zal ik geen krant krijgen.
Wil je het zeker weten zou je je agentschap kunnen bellen.
Die weten het namelijk zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Telegraaf wordt op Hemelvaartsdag niet bezorgd (en ook niet op 2e Pinksterdag).
(dit heeft ook in de krant gestaan. Ik neem aan dat je als bezorger nog steeds een krant mee naar huis krijgt?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige kranten zullen wel uitgegeven worden op hemelvaart.