Is Den Bosch morgen (koninginnedag) goed te bereiken met de auto?

Ergens in de buurt van het station? Een vriendin gaat daar spullen verkopen, en ik wil ook mijn spullen verkopen, maar woon zelf niet in den bosch. Met de trein kan ik mijn spullen niet vervoeren en dit zal dus met de auto moeten. Parkeerplaats is niet nodig want ik heb iemand die me af kan zetten met de spullen. Ik kan best een eindje lopen nog als die vriendin meeloopt om te sjouwen. Belangrijk is dat we niet vast komen te staan met de auto want diegene die me wel wil afzetten heeft nog meer te doen :)
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Op alle plaatsen waar morgen spullen voor koninginnendag worden verkocht.
Moet je er gewoon vroeg bij zijn.
Tussen 6 en 8 uur ,en anders ben je gewoon al te laat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar kun je na die tijd nog wel in de buurt komen met de auto? Ik weet dat in de grote straat bij het station spullen worden verkocht, maar is bijv. het station aan de andere kant nog bereikbaar? Of een plek verderop dat je bv 15 min moet lopen ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jullie was zou ik achter het station parkeren. Paralellaan, je loopt dan door het station en je bent op de plaats van bestemming en degene die je brengt kan alle kanten op,
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanx!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paralellaan achter t station kun je komen dus met de auto?