Wat zijn leuke 1-april grappen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Onder elke computermuis een papiertje doen dan doen ze het niet meer vooraal op scool

Dat verworven GV-punten die je via de iPhone hebt verdiend door Sanoma Digital The Netherlands B.V. worden verzilverd in heuse Euro's. Alleen op vrijdag a.s....!

Ik doe altijd op school mogen we geen spelletjes doen dus maak ik een screen-shot van een spelletje of youtube of hyves ofzo en dan zet ik die als achtergrond,, zelfs mede leerlingen trappen derin hahaha

Als je een beetje een digibeet kent, verwissel dan een paar toetsen van het toetsenbord om. Zo raakt diegene helemaal van zijn apropo en weet hij/zij niet meer wat te doen als er andere letters op het scherm verschijnen als je invoert! Iemand die dan weer blind kan typen kan ze overigens zó weer goed neer zetten. Of van te voren foto maken, of anders staan er wel pagina's op internet als je bang bent dat het niet meer goed komt;) Nog handig ook, want kun je ook gelijk je toetsenbord schoon maken! Doen heel veel mensen nooit namelijk. Mooi een dubbele functie(: (niet aan te raden bij laptops omdat de toetsen dan moeilijk terug te plaatsen zijn)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100