Waar kan ik de songtekst vinden van : de pietendans, danspiet?

Toegevoegd na 36 minuten:
Club van Sinterklaas 2013

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super! Dank je wel!

Het beste antwoord

Overschrijven van de gezongen versie lijkt de enige mogelijkheid om eraan te komen:

Hé doe mee met de pietendans. Het is niet moeilijk, nee, je hebt 'm zo geleerd
Hé doe mee en pak die kans. Let goed op, dan gaat het niet verkeerd

Zwaai zwaai zwaai, zwaai maar met je hand naar de mensen aan de kant
Strooi pepernoten in het rond van onder uit de zak
En dan klimmen we een keer snel de schoorsteen op en neer
En we springen springen zo van dak naar dak
Zwaai zwaai, ohé ohé, strooi strooi, ohé ohé, klim klim klim klim klim [op een keer!]
Zwaai zwaai, ohé ohé, strooi strooi, ohé ohé, spring spring spring spring spring

Hé dat gaat al heel erg goed. Nu dans je net als alle pieten van de club
Hé dat gaan we nog eens doen. Dus kom maar op en gooi je handen in de lucht!

Zwaai zwaai zwaai, zwaai maar met je hand naar de mensen aan de kant
Strooi pepernoten in het rond van onder uit de zak
En dan klimmen we een keer snel de schoorsteen op en neer
En we springen springen zo van dak naar dak
Zwaai zwaai, ohé ohé, strooi strooi, ohé ohé, klim klim klim klim klim [op een keer!]
Zwaai zwaai, ohé ohé, strooi strooi, ohé ohé, spring spring spring spring spring

C - L - U - B de club is echt oké
S - I - N - T iedereen danst mee
C - L - U - B we dansen als een baas
S - I - N - T de club van Sinterklaas!

Zwaai maar met je hand naar de mensen aan de kant
Strooi pepernoten in het rond van onder uit de zak
En dan klimmen we een keer snel de schoorsteen op en neer
En we springen springen zo van dak naar dak

Zwaai zwaai, ohé ohé, strooi strooi, ohé ohé, klim klim klim klim klim [op een keer!]
Zwaai zwaai, ohé ohé, strooi strooi, ohé ohé, spring spring spring spring spring
En we gaan zwaaien, strooien, klim klim klim klim klim - Wat fantastisch!
Zwaai zwaai, ohé ohé, strooi strooi, ohé ohé, spring spring spring spring spring.

Toegevoegd na 21 minuten:
[op een keer!] moet zijn: [op en neer!]
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geweldig, dank je wel!