Wie is dit jaar Sinterklaas?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K
Amadea
10 jaar geleden
Rare vraag, want dat is een vaste functie. Dus het is dezelfde als vorig jaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jammer dat de "echte" gestopt is. Bram vd Vlucht..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vrouwe, de mensen die iets ouder zijn vonden de Sinterklaas VOOR Bram de 'echte'.... en zo zal het altijd blijven!

Het beste antwoord

Sinterklaas zelf natuurlijk. Maar je bedoelt natuurlijk Stefan de Walle, net als vorig jaar.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik ben blij dat hij het is!!! ik vind hem goed!!! dank!!

Andere antwoorden (1)

De sinterklaas dit jaar van de intocht is Stefan de Walle, of zoek je een sinterklaas van een ander tv programma