Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet waar ik goedkoop een lading chocolademunten kan kopen?

Hallo,

Ik wil als sinterklaas surprise een "oom dagobert's geldpakhuis" vullen met chocolademunten.

Die netjes gaan vaak voor €1,- per stuk, en ik heb er toch aardig wat nodig. Dus dat vind ik te duur.

Ik kan niet naar een groothandel waar je een pasje voor nodig hebt, dus heeft er iemand een suggestie?

Misschien heb je onlangs nog een winkel gezien waar die netjes voor minder geld verkocht worden?

Het formaat van het pakhuis is: 15 bij 15 hoogte = 25 cm

11 jaar geleden
3.7K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Action, had ik nog niet aan gedacht ja. Ik kan ze donderdag heel goedkoop krijgen bij Aldi, dan word alles afgeprijsd...maar ja, heb het woensdag nodig. Ik kan hem inderdaad half vullen, maar het leek me zo leuk als hij hem optilt, dat zo de hele onderkant eruit valt, en een hele berg muntjes op schoot :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat wordt volgend jaar een surprise maken van de munten van donderdag ;)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
@ Matthias99
Daar heb ik geen pas voor.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ken je iemand met een btw nummer? dan kan je bij choco-paradijs.nl of chocolademunten.nl grote hoeveelheden kopen... zonder netje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Een btw nummer?
Wat is dat? Is dat iemand die een eigen bedrijf heeft?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja...
HeerVoldemort
11 jaar geleden
tja, niet echt een geweldig antwoord, maar ja ik moet iets

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding