ik wil graag pepernoten kopen, maar ze zijn alweer uit de schappen. weet iemand waar je nog pepernoten kan kopen? misschien een site?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.3K
Amadea
12 jaar geleden
Heb je ook gekeken in de uitverkoopbakken vlak bij de kassa? Daar liggen ze vaak voor de halve prijs!
ItisILeClerc
12 jaar geleden
wacht zes maanden en ze zijn weer volop te koop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is dit een leuk idee:
Je kan ze ook helemaal zelf maken!
(als je daar tenminste tijd voor heb)
Hier is een recept:(oké het zijn kruidnoten maar dat is toch het zelfde?)
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/lifestyle/restaurant/recepten/kruidnoten_bianca.xml
De speculaas kruiden kan je volgens mij gewoon in de winkel kopen...

Antwoorden (9)

Bij de c1000 gezien vandaag, alle Sint artikelen 50% korting. Kijk maar bij een supermarkt in de buurt. Daar zal vast wel nog iets liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op http://www.sinterklaas.biz/strooigoed.html
kan je nog pepernoten kopen, ik ken de site niet dus ik weet niet of die betrouwbaar, dat moet je zelf even kijken. Ook leuk, pepernoten zelf bakken. Het recept staat op http://www.mijnreceptenboek.nl/recept/speciale_gelegenheden/sinterklaas/simpele-pepernoten-5289.html
bovendien kan dat ook het hele jaar door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zie ze eigelijk al het hele jaar bij de sligro... wel een kilobak... dussse dooreten dan!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Albert Heijn zag ik ze nog volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aldi en Hema hebben ze nog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ze nog bij de Deen en de Deka gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze bij de kruidvat gezien: 4 zakken voor de prijs van 2!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze nog gezien bij de plus,2 zakken voor de prijs van 1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze deze week nog bij de kruidvat en de hema nog gezien. Daar was al het sinterklaas snoep 50 cent. bij kruidvat hadden ze ook nog veel chocoladeletters.