Om 14.00 zie foto
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan niet goed zijn om 14.00 uur want dan komt hij in Elst gld aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij komt overal op dezelfde tijd aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan dat nou????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier komt hij om 13:30 aan, en gaat dan een rondje door de stad en vertrekt om 17:00 uur.
Dat is een logische tijd. Vandaar dat hij zoveel hulpsinterklazen nodig heeft.
Wel raar verhaal! In Velp komt onze goedheilig man ook al om 2 uur aan!!