behoor je een surprise in te pakken ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.6K
Cryofiel
13 jaar geleden
Dat ligt eraan. Vaak *is* de surprise de verpakking. Nogmaals verpakken is dan zinloos. Soms is het echter niet de bedoeling dat de surprise al zichtbaar is. Dan is verpakken een noodzaak.

Antwoorden (4)

Nee; stel je hebt een parfum gekocht voor iemand die van voetbal houd. Dan knutsel je een voetbal en daarin verstopje de parfum. De bal zelf hoef je niet in te pakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De surprise is de verpakking.
13 jaar geleden
Inderdaad is de surprise de verpakking.

Uitzondering: als je een surprise voor school maakt, dan wel in een vuilniszak meenemen zodat niet iedereen kan zien voor wie en van wie dit kado is.

En: ik heb hier een doorgeefcadeau gemaakt. Voor A. staat er op de surprise. A. pakt het uit en dan staat er in een gedicht dat het gaat naar B. B. pakt dat weer uit en leest in een gedicht dat het niet voor haar is maar voor C. Uiteindelijk is het kado voor C. Gewoon een inpakgrapje, voor de afwisseling tussen de kadootjes.