Hoelang kan je gourmetvlees buiten de koelkast bewaren?

Ik ontdooi mijn ingevroren gourmetschaal pas op Kerstmis zelf, maar hoelang kan je gourmetvlees eigenlijk officieel buiten de koelkast bewaren? Vlees buiten de koeling is nooit goed en die hoge verwarming werkt denk ook niet bepaald bevorderend voor het vlees.

3 jaar geleden
in: Kerst
2.5K

Antwoorden (1)

Schaal in de koelkast laten ontdooien. Twee uur vóór het eten ingepakt op kamertemperatuur laten komen. Vlak voor het eten verpakking weghalen.