Hoe kan ik het snelst een gourmetschotel ontdooien?

Als het straks zover is, hoe zorg ik ervoor dat de gourmetschotel zo snel mogelijk klaar voor gebruik is? Ik wil eigenlijk vermijden dat het een dag buiten de koeling moet ontdooien, maar de defrost stand is ook niet echt succesvol.

3 jaar geleden
in: Kerst
2.8K

Het beste antwoord

Het beste is, de schotel in de koelkast laten ontdooien. Haal hem de avond er voor uit de vriezer en zet hem in de koelkast.
Ook hier geldt: haastige spoed is zelden goed.......
Toegevoegd op 21 december 2020 10:44: tekst