Is sneeuwspray op de kunst kerstboom veilig voor honden?

Ik wil mijn kunstof kerstboom voor het eerst sprayen met sneeuwspray maar weet niet goed of dat wel veilig is voor als je huisdieren hebt. Ze eten er jiet aan maar ruiken er wel aan. Word sneeuwspray wel hard op een kerstboom?

5 jaar geleden
in: Kerst
5.9K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Niet eens veilig voor jezelf!

Antwoorden (1)

Nee, sneeuwspray is niet veilig voor honden. Het kan giftig zijn.
Als je hond onverklaarbaar gaat braken dan met spoed naar de dierenarts voor spoedgevallen brengen. Het kan duiden op vergiftiging.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
19belle87
5 jaar geleden
Oke dus hoe kan ik veilig mijn kerstboom wit krijgen? Zou gewone witte verfspray wel veiliger zijn?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik kan geen veilige verf / sneeuw / spray voor honden vinden. Wel heb ik kindvriendelijke verf gevonden, als je daarop vertrouwt. Heel goed lezen. Persoonlijk zou ik de boom niet wit verven, teveel risico.
https://www.verfwebwinkel.nl/blogs/verf/kindvriendelijke-verf-veilig-voor-kinderen-en-bete/
ronron1212
5 jaar geleden
Met verf verpest je de boom
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@ronron
Hoezo verpesten? Het gaat over een kunstkerstboom.
ronron1212
5 jaar geleden
Met verf plakt alles aan elkaar probeer het eens