wat is zagen?

Op het kerstgala op school vroeg een jongen aan mij: 'Samen zagen?' Ik lachte het wat weg want ik wist niet wat het betekende. Maar nu weet ik het dus nog steeds niet.. Wie kan me helpen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Kerst
1.8K

Antwoorden (1)

In welk zinsverband werd het gebruikt? Een boom omzagen zal het niet geweest zijn. En eindeloos doordrammen, wat zagen ook betekenen kan, waarschijnlijk ook niet. Zou het kunnen dat een bepaalde dansbeweging zagen genoemd wordt? Als het niet over dansen ging dan zou een bepaalde bedactiviteit ook op deze manier aangeduid kunnen worden.
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Jammer dat je niet gewoon gezegd hebt geen antwoord te kunnen geven omdat je niet weet wat hij met zagen bedoelt. Nou zit jij daar de hele kerstvakantie mee, terwijl hij het direct had kunnen verklaren!
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Plus voor de tactisch omschreven "bepaalde bedactiviteit" :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zagen, zagen wiede wiedewagen?
Amadea
9 jaar geleden
Verhip, nooit zo bij nagedacht Setje. Vader en moeder waren niet te vinden...!