hoe kan ik kerstverlichting laten knipperen, dus meerder lichtslangen die om en om aan en uit gaan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Kerst
2.8K

Antwoorden (1)

Als het om twee lichtslangen gaat koop je in de elektronicawinkel een Velleman timer kit (zelf in elkaar te solderen). Die is voorzien van een relais met een maak en een verbreek contact, waar je je slangen op kunt aansluiten.
Wil je geavanceerder met meerdere mogelikheden werken, dan kun je een Velleman USB interface kopen (eventueel al gemonteerd). Daar kun je relais op aansluiten om je slangen te schakelen.
Je moet dan zelf een computerprogramma schrijven voor de sturing van je USB kaart.