Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik goedkope displays kopen voor kerstdorpen?

Ik ben van plan een kerstdorp te maken. Een aantal huisjes heb ik al, alleen ben ik nu nog op zoek naar displays waar ik deze op kan plaatsen. My village heeft diverse displays te koop, maar deze zijn net als de huisjes en onderdelen erg prijzig. Wie weet er een alternatief voor My village en / of weet waar ik goedkoop aan dit soort displays kan komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Kerst
3.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook dozen in allerlei maten nemen en die zelf een beetje vervormen,hier leg je een sneeuwkleed over en je hebt bijna hetzelfde effect en het kost je alleen een sneeuwkleed.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Tja, dat kan dan alleen tweedehands natuurlijk, kijk eens op marktplaats. Ik weet niet of je in de buurt woont maar de lichtschuur heeft ze wel eens goedkoper. Wat je ook kan doen is pas na de kerst kijken want dan gaan ze vaak ook goedkoper weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op Marktplaats biedt iemand 'Lemax - my village 3 ondergronden - bergen - display' aan. (bron 1)

In de tweede bron ook via Marktplaats Lemax displays, maar dan in combinatie met een huisje of winkel.

Verder kunt u kijken in winkels waar ze modeltreinen verkopen. Daar vind je meestal ook wel verschillende landschappen bij. Maar of die veel goedkoper zijn, durf ik niet te zeggen.

Een andere mogelijkheid is om bijvoorbeeld een berglandschap zelf te maken van piepschuim en hechtgips. Zie in bron 3.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de antwoorden! Hier kan ik zeker iets mee.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding