Zijn de winkels in Dusseldorf met kerst open? Zo nee, zijn de supermarkten wel open met kerst?

Wij willen graag met kerst naar Dusseldorf, vertrekken op kerstavond en terug op 2e kerstdag. De winkels zijn dan waarschijnlijk niet open, maar zijn de supermarkten wel open?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Kerst
7.7K

Antwoorden (1)

De winkels zijn inderdaad allemaal gesloten op de kerst dagen in Düsseldorf. Er is een goede kans dat de supermarkt(en) tot het middag uur geopend zijn.
Mocht je ergens willen eten is het verstandig om goed van te voren te reserveren anders kom je z'n beetje alleen bij de chinees terecht, bij wijze van spreken.

Wat erg aan te raden is is om ongeveer een week of 1/2 eerder te gaan en de kerst markt te bezoeken, geweldige ervaring want alles is open iedereen is vriendelijk en je ziet de echt kerst sfeer van Düsseldorf. (Persoonlijke ervaring die spreekt)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ivana
11 jaar geleden
+ Prachtig die Duitse Kerstmarkten. Ook in Keulen en andere grote Duitse steden. Maar inderdaad de weken vóór Kerstmis.