Is een goedkoper merk dan lemax voor een kerstdorp? Heb veel poppetjes nodig maar die zijn heel prijzig!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Kerst
3.2K

Het beste antwoord

Je hebt Dickensville en sommige tuincentra (uit mijn hoofd ook intratuin) hebben eigen, goedkopere kerstdorponderdelen. Het is dan imitatie lemax, maar mooi genoeg dat het er nog bij past.

Wat je ook kunt proberen, maar dat lukt waarschijnlijk pas vanaf begin december, is de kerstartikelen in goedkopere winkels bekijken. Bij Kruidvat, Marskramer, Blokker en Xenos verkopen ze ook dit soort huisjes. Los zijn ze al goedkoper dan lemax, maar als je geluk hebt verkopen ze een soort startersset. Dan heb je een heleboel huisjes, poppetjes, lantaarntjes enz. bij elkaar voor relatief weinig geld.

Succes met je zoektocht!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je alleen maar nieuw wilt hebben ben je inderdaad wel wat geld kwijt.

Kijk ook is op marktplaats, daar wordt ook heel veel lemax aangeboden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou een advertentie 'gezocht' kunnen maken op bijv. Marktplaats, of in een krant(bijv. ditjes&datjes) een oproep plaatsen dat je zulke poppetjes zoekt tegen een (kleine) vergoeding.
Hartstikke leuk inderdaad, maar erg prijzig ja :(