Is het in het weekend voor de kerst druk in londen?

Zelf wil ik graag eens kerstperiode mee willen maken in
Londen. Zoals de versierde Harrods enz.
Maar is het dan druk in de stad?
Of hebben alle engelse juist de neiging om dat weekend te mijden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Kerst
3.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vind dat juist leuk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doen het is gewoon het einde, fantastisch.
Wel tijdig slaping boeken en ik bedoel nu al !

Het beste antwoord

het is de hele maand december bloeddruk in london.
harrods is een van de populairste winkels en ook vreselijk vol en als je niet van druk houdt, dan moet je in januari gaan, maar dan mis je de kerst en daar gaat het juist om!
doe gewoon een keertje gek en ga een weekend naar de kerstdrukte toe, het is zo bijzonder, je moet het een keertje meemaken.
veel plezier !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou niet het allerlaatste weekend voor de kerst uitkiezen : de Engelsen zijn net als wij : op het laatste nippertje moet er nog van alles gedaan en ingekocht worden, dus de binnenstad zal vóller dan ooit zijn met gestresste mensen die net niet de cadeautjes vinden die ze hadden willen hebben, en die dus wanhopig naar alternatieven zoeken...

Ga begin december : de kerstsfeer is dan al overal volop te merken en te horen (muziek in de winkels ed.), en het is meer 'gezellig' druk dan totale chaos.

Veel plezier!