Wat is een leuk cadeau voor een jongen van 17 jaar?

Ik moet voor de zoon van mijn vriend een cadeau kopen voor kerst van ongeveer €15,-. Hij is gek op computers maar heeft eigenlijk alles al wel op dat gebied. Heb al een setje met deo en douchegel gekocht, meer ideeen had ik niet :) Iemand een leuke tip?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Deo en douchegel is natuurlijk altijd wel oke om te geven. Als hij gek van computers is kan hij natuurlijk niet van je verwachten om iets origineels voor zn pc te kopen en al helemaal niet als hij alles eigenlijk al wel heeft op dat gebied. 17 jaar.. Houdt ie van muziek? Cd bon van een tientje erbij? Of heeft hij iets wat hij verzameld wat je aan zou kunnen vullen? Dat hoeven geen postzegels te zijn;) Toen ik 17 was spaarde ik badeendjes. Wat vindt hij heel lekker? Houdt ie van een bepaald soort snoep of chocolade? Een fles drank? Een bierpakketje? Misschien ga ik daarmee wel helemaal tegen jullie principes in, sorry maar ik zeg ook maar wat natuurlijk :). Heeft hij nog iets nodig voor op zn slaapkamer? Een klok? Een lamp? Een wekker? Fotolijstje? Leest hij misschien graag een bepaald tijdschrift? Houdt ie van sport? Misschien dat je daar een tijdschrift van kunt kopen? Of een boek over zijn favoriete sport(er)? Nieuwe goede oordopjes voor zn mp3 speler? Heeft ie al goede/ leuke handschoenen en das voor de komende winter? Misschien is dat leuk om samen te halen? Weet niet hoe jullie relatie is, maar het kan een nuttig cadeau zijn. Houdt hij misschien veel van muziek? Misschien komt zn favoriete bandje wel binnenkort in de buurt en zou je hem kunnen vragen of hij daar heen zou willen en dat jij zn kaartje dan betaald? Op die leeftijd hoef je niet alles meer geheim te houden, maar kun je bij hele persoonlijke cadeautjes beter even overleggen voordat je het (samen) koopt. Beter dat de verassing er af is, maar wel een geslaagd en leuk cadeau dan dat je iets koopt als verassing, maar waar hij niet helemaal blij mee is. Nou, dat waren mijn ideeën wel. Mocht je ooit voor een wat hoger bedrag op zoek zijn naar een origineel cadeau dan kun je misschien kijken op onderstaande link! Fijne kerst!

Bronnen:
www.leukedingendoen.nl

Een zak theelichtjes misschien? Toegevoegd na 1 minuut: Bij mij thuis worden ze daar altijd heel vrolijk en blij van... Of deden ze maar net als of.... Daarom maakt het eigenlijk niets uit wat je geeft, het gaat om het gebaar ;-) Toegevoegd na 11 minuten: Okee.. een zak theelichtjes is misschien geen ideaal cadeau.. Misschien vind je deze USB-Voetenwarmer wat. Krijgt hij geen koude voeten tijdens het computeren.. http://www.priceattack.nl/winkel/usb-voetenwarmer-p-559.html Ook precies binnen je budget

als hij prepaid heeft kan je mischien 10tje beltegoed erbij doen. als hij van voetbal houd mischien wat sportbladen. bioscoop bon . iets lekkers , lege cd`s zodat hij zelf muziek erop kan zetten

Speciaal bier. Mijn vriend is ook gek op computers, dus ik weet dat je daar zeker niets voor hoeft te halen. Maar zeker op 17-jarige leeftijd doen wat speciale biertjes het meestal goed.

-Een half staatslot -Een cadeaubon van een computerwinkel -Een i-tunes cadeaucard (als hij een i-pod heeft)

Een kwartaal abonnement op een computertijdschrift? Een waardebon voor een avondje bioscoop Een setje knutsel gereedschap? Een leuke boxershort of t-shirt?

Als hij gek is op merkkleding een Bjorn onderbroek, anders handschoenen, enorm chocolade iets, leuke handdoek voor het sporten?

Een Fokke en Sukke scheurkalender( is hier populair ) of Loesje is ook altijd leuk

Een bon van de H&M (kan hij zelf wat leuks uitzoeken) Muziek downloaden de meeste zelf. Een lekker luchtje van D&G valt meestal ook wel goed in de smaak!

Een lekker luchtje, CD of DVD-bon, Spelletje voor de computer, Kadobon, Boek, Naar de film, Uit eten. Hier staan nog veel meer tips: http://www.bestelkado.nl/cadeau_kado_c828/kado-voor-jongen.html?showall=y

ik geef (schoon)zoons vaak een of twee bjorn borg boxers. Ze willen ze altijd hebben en zijn ong. 15 euro per stuk

Ik zou ook gewoon een geurtje doen. of een zilveren ketting/armband.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100