Wat kan ik met kerst voor leuke activiteiten doen?

Het is straks weer kerst, ik vier dan kerst met mijn ouders thuis (gezelliggg!!) Nou gaan we, zoals elk jaar gourmetten (en meer ook niet)

Maar nou vroeg ik mij af wat jullie doen met de kerst. Misschien dat ik hier namelijk wat leuks uit kan halen om zelf ook te doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Kerst
9.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk dat je kerstdagen tekort komt met al die leuke ideetjes +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahah genoeg vakantie tijd! ;)

Het beste antwoord

Ik heb nieuwe spelletjes gekocht (bordspellen en spelletjes voor de Wii). Gegarandeerd dat we tijd te kort komen ;-).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik ga werken... maar als je die koude donkere dagen gedwongen thuis door moet brengen, zou je bijvoorbeeld kunnen gaan lasergamen, naar de bioscoop of lekker cliche een DVD'tje kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dag je van een goed boek, een heerlijke wandeling, luisteren naar een goede cd (of meerdere); kortom kom gewoon eens lekker bij in plaats van "iets leuks verzinnen om te doen" .

En het begint om eens niet naar familie te gaan maar om eens traditie doorbrekend te zijn en kerst en/of jaarwisseling met je eigen gezin door te brengen.

De tweede kerstdag mag je sowieso al vergeten om iets te verzinnen. Mijn advies; ga deze dag gewoon werken. Alle winkels zijn toch al open en men schijnt "vermaakt" te moeten worden op deze dag.
Dus afschaffen van al die "tweede" dagen geniet mijn voorkeur. Deze dagen kun je beter gebruiken om bevrijdingsdag te vieren o.i.d.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn familie?.. ik ben ook gewoon bij mijn 'gezin' thuis. Ik zeg "Wat kan ik voor leuks doen MET mijn ouders. ;)
2e kerstdag ga ik al wat leuks doen .Gaat echt om de eerste kerstdag :) Om het 'nog' gezelliger te maken eigenlijk. Toch bedankt voor je tijd / reactie. +1
Triviant !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stap lekker de kou in en maak een strand of bos-wandeling. Terug thuis gekomen aan de warme chocomelk en gezellig een ouderwetse kerstfilm kijken met een dekentje op de bank. En natuurlijk cadeautjes uitpakken :-) versier de pakjes zo mooi mogelijk, grote strikken en glimmend papier, dat maakt het uitpakken nóg leuker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ooohh grote strikken! leuk!! wij doen niet aan cadeautjes helaas haha. Hebben we met sinterklaas al gedaan. Stelletje ongeduldigen hier! ;) haha.
Maar wel super leuk idee! Lekker de kou in, wandelen en dan met warme chocolademelk op de bank! Dát is zeker iets wat gaat gebeuren haha!! +je!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heerlijk een strandwandeling +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uh had ik al gedaan.
Ga nu eens niet iets leuks zitten te doen, maar doe het eens anders...

Wij hebben het volgende gepland: Er komen 10 personen op het feest... En ik als gastheer leg uit dat de eenheid het belangrijkste is waar het omdraait met de kerst... Dan maak ik een praatje en doe daar zo lang mogelijk over, ik krijg niet zo vaak de mogelijkheid te spreken in het openbaar... En dan zeg ik dat ik een opdracht heb om de eenheid te maken... Dan zet ik een CD op van een uur en dan moet de volgende opdracht af zijn voordat de cd klaar is... En dan moeten ze een puzzel van 1000 stukjes maken, en binnen één uur af...

Kijk dan heb je al twee uur goed gevuld... Dat is toch iets ANDERS doen dan "leuk"... Zo doe ik dat altijd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe je zelf ook mee met puzzelen?
verbouwen is leuk om te doen en goed voor de relatie met je ouders; samen hun huis verbeteren..

Wij gaan onze zolder isoleren :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Risken, Pictionary....., olliebollen, drankje erbij, heerlijk!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*kwijlt al bij het idee aan oliebollen.
mmm lekker! +je voor jou!
Ga lekker overdag naar het openluchtmuseum in Arnhem (als je in de buurt woont) deze is 2e kerstdag open en helemaal in wintersfeer. Gezellig op het plein poffertjes eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt leuk! +