Kan ik een kerst postzegel waarop 34 eurocent staat nog gebruiken?

Of moet er bijgeplakt worden...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kerst
1.7K

Antwoorden (2)

Je zal moeten bijplakken. Ookal was deze zegel in 2007 voldoende, nu moet je meer betalen om een kaart te versturen. Dus moet je bijplakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U moet bijplakken helaas.. ik kan er niets aan doen omdat ik de prijzen ook niet maak.

U kunt uw oude zegels wel gebruiken maar moet wel even bijbetalen op een postagentschap, ik heb dat ook zo gedaan.

U kunt tegenwoordig velletjes postzegels kopen met 10 zegels.. hierop staan een 1 of een 2.

Dus:

1 = 0,46 ct
2 = 0,92 ct

Tegenwoordig is de 1 zegel 0,46 ct.
Als u te weinig Frankeert komt uw brief of kaart NIET over.

In nederland is een zegel waar de 1 opstaat als het om een postkaartje gaat voldoende maar ligt aan het gewicht.

Gaat de kaart naar het buitenland moet u meer betalen.
B.V. naar Zuid Amerika bent u 0,96 ct kwijt plus een Airmail stickertje.

Nog even gewicht..
0 - 20 = 1 in nederland
20 - 50 = 2 of 2x1 in nederland

MVG JJ