Tot wanneer verkopen de kerstboomverkopers nog "verse" kerstbomen?

Ik had dit week einde eigenlijk een kerstboom willen kopen, maar door allerlei omstandigheden is dat er dus niet van gekomen. Door de week wordt het moeilijk vanwege ons werk (we zijn vaak laat thuis en geen zin meer). Wat is de kans dat ik komend weekend nog een mooie boom kan kopen? Is er dan nog verse aanvoer of zullen we het dan moeten doen met de restantjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kerst
1.6K

Het beste antwoord

Alle bomen die nu nog te koop zijn, zijn al weken geleden omgehakt, als je nog verse wil zal je toch met kluit moeten kopen of even zoeken bij een kweker die ze uit de grond haalt voor je, maar het maakt niet uit of je verser zou kopen op het moment dat ze in je huiskamer staan gaat het hard achteruit. Water geven vertraagd het een beetje maar de naalden vallen door de warmte in huis snel uit. Je kan een spuitbus haarlak er op los laten om het een beetje in toom te houden maar op het moment dat je de boom naar buiten wilt doen en je pakt de boom op lig bijna alles op de grond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Restantjes zal 't worden! De meeste kerstbomen zijn al maanden geleden overleden. Voor een verse zal je 't bos in moeten...