Waar kan ik een kleine witte kunstkerstboom kopen?

Ik ben echt wanhoopig op zoek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kerst
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe groot is klein? 50 cm? 120? 150?

Het beste antwoord

Ik zou het niet weten, maar je kunt wel een gewone goedkope zoeken en deze vervolgens wit spuiten. Denk er wel om met kaarsjes en lichtjes dat de verf hier tegen kan, anders is hij in de loop der tijd zwart... led verlichting is ook een optie, dat zet 98% om in licht en is dus ook heel zuinig;)

m.v.g.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er uiteindelijk een gekocht bij de Hema, maar dat over de verf wist ik nog niet. Ik zal daar vast nog een keer gebruik van maken. :) bedankt!

Andere antwoorden (2)

Ik zag bij Intratuin kerstboompjes in het wit. maar dat wit was dan wel zogenaamd sneeuw. Snap je wat ik bedoel? Er is geen groen te zien, net alsof het boompje is ondergesneeuwd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We hebben vorig jaar bij de intratuin een kunst kerstboompje gekocht die wit was, heb ze ook zien staan bij groenrijk. Veel sucses ermee