Hoe heten die papiertjes die je kunt uitdrukken ( b.v. een kerstboom of kerstman) en daarna kan inspuiten met sneeuw, Voor op de ramen ?

En waar kan je die kopen ?

Toegevoegd na 1 dag:
Vandaag bij de blokker , action , xenox , kruidvat, etos & nog wat euroshopper winkeltjes geweest. Maar helaas hadden ze het niet ! En heb niet echt een intratuin in de buurt. Maandag maar weer veder zoeken !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kerst
1.6K

Het beste antwoord

Sjablonen
blokker bruna action
De meeste winkels hebben ze wel
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Sjabloon, te koop op de meeste kerstafdelingen. Iig Intratuin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sjablonen, je kunt ze ook zelf maken als je een beetje handig bent. Neen meen stuk karton (verpakking van iets) teken er een simpel kerstfiguurtje op (kerstboom, ster o.i.d) en snij dit met een stanleymes uit! Makkelijk om even met een stukje plakband op de plek te houden als je sneeuw spuit.
"A penny saved is a penny earned"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze net gekocht bij de intratuin!