Dat doet het al, in Australië bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet de vraag beer gesteld worden.
MissBiggie
13 jaar geleden
Psies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Xakt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de vraag staat niet of alleen Nederland bedoeld is dus een + van mij! Heb een leuke foto van mijn vader heel vroeger in zwembroek op het strand in Australië naast een kerstboom :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de daad!
MissBiggie
12 jaar geleden
Wat in de daad?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
psies! toch?
In het jaar 1211
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee want het is altijd 25 en 26 december
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad. Het blijft december en december blijft winter. Zal de winter rond kerst ooit zo warm zijn als een normale zomerdag? Dat zou goed kunnen, de natuur is nu al hard bezig met het klimaat veranderen.. 25graden in april is ook niet normaal voor een lentedag :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal misschien kunnen als het klimaat zodanig verandert dat de zomer in december gaat vallen. Maar zo dat al gebeuren gaat zal het nog eeuwen duren voor het zover is.
13 jaar geleden
Dat kan alleen als zij er achter komen dat jezus in de zomer is geboren .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Simpel: nee. Of je moet naar Australië gaan emigreren. Zelfs al zou de aarde zodanig opwarmen dat je in december zomerse waarden bereikt, wat me niet realistich lijkt, blijft het seizoen waarin de maand december valt de winter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kunnen feestdagen vallen?