Hoe is van een meter lint leuke kerstversiering te maken?

Het lint is ongeveer 1 centimeter breed en ik moet hier voor morgenochtend een leuke kerstdecoratie van maken. Ik vraag om jullie advies, iemand ideeën?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Kerst
1.2K

Het beste antwoord

- Je kunt er balletjes aanhaken.
- Kleine kerstplaatjes uitknippen (bv sterren en boompjes), die er op plakken op afgemeten afstand en dan als lange sliert op een deur hangen.
- een strik van maken
- Met twee ballen (1 aan weerszijde) kan je hem ergens overheen hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een strik misschien......?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vouw het samen op creatieve wijze, nietje erdoor
op een kaart met een stukje tape/plakband of ook een nietje. schrijf er het kerstmenu op oid.
succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan bv kersttakjes met kleine kerstballetjes in in.
Een snoeplint van kerstkransjes...

Toegevoegd na 1 minuut:
er in hangen ipv in in...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kerstkaart met lint

Neem een leuke kerstkaart en plak daar lint op.
Bv. rondom de rand aan de buitenkant en binnenin een strik of net andersom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Knip hem in drieën en bind aan de bovenkant vast tot een strik. Aan de uiteinden bevestig je klokjes of iets dat rinkelt.

Toegevoegd na 1 minuut:
De afbeelding is een voorbeeld, een richting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem twee oude CD's.
Plak die met de bedrukte kant op elkaar en met een stuk lint ertussen, waar je het aan kan ophangen.

Maak van het lint strikjes en plak die aan weerskanten op de CD's.
Je kunt het verder versieren met andere dingen in de kleur van het lint, zoals knoopjes, kralen etc.
Bronnen: