Hoe zit het nou met de hyves kerstkaart versturen?

Ik en mijn zusje hebben een kaart verstuurd via hyves, met code en de normale kaart aangeklikt (2,75) komt er een bevestigingsmail met een bedrag van 2,75, maar rekeninnummer hebben we niet gegeven , dus moet ik het bedrag gewoon negeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Kerst
1.1K

Antwoorden (3)

als hyves zo werkt zal men mij weinig op hyves zien, laat een ander zich maar laten bedotten, ook al is het populair.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je de code ''kerstkaart'' gebruikt? dan staat er een datum dat die word afgeleverd bij degene die jij hebt aangeklikt.. meestal duurt dat 5 werkdagen.. ik heb het ook gedaan en diegene heeft het binnengekregen.

Toegevoegd na 44 seconden:
en dat was gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja code is gebruikt, en dit is de bevestiging die gekregen is: Beste Meryem , Recentelijk heb je een of meerdere kaarten via de Hyves Kaarten Service gemaakt. Hieronder tref je een overzicht met de kaarten die we voor je hebben verstuurd: Ontvanger Bezorgdatum Prijs
Fam..... 23 december € 2,75 Totaalbedrag: € 2,75 Euro
Ordernummer: WRQWZYRJA1T9 Met vriendelijke groeten, De Hyves Kaarten Service klopt dit zo of niet?? wat voor mail heb jij gekregen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met hoofdletters KERSTKAART, of misschien heeft mn zusje niet goed getypt ik weet het niet zeker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry ik begrijp je niet echt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou-Details van bestelling-
Beste Kevin ...., Recentelijk heb je een of meerdere kaarten via de Hyves Kaarten Service gemaakt. Hieronder tref je een overzicht met de kaarten die we voor je hebben verstuurd: Ontvanger Bezorgdatum Prijs
Jeroen .. 21 december € 2,75 Totaalbedrag: € 2,75 Euro
Ordernummer: 1HCKHQPQ1YRG Met vriendelijke groeten, De Hyves Kaarten Service en hij had em binnengekregen..
dus je hoeft je nergens zorgen over te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerlijk gezegd snap ik dat gratis niet helemaal, je hebt toch 2,75 betaald?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee.. er was een kerstaanbieding.. mee een code.. en die gebruikte ze.
en die was €2,75 waard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jammer, heb ik over het hoofd gezien, dus 2 x2,75 teveel betaald!
Howe Howe merry chrismas happy nisse day