Kun je bij pinkpop binnenkomen met een foto van het ticket?

Kan dat? Of met een screenshot van de barcode ofzo? Of scannen ze daar echt alleen barcades van de fysieke kaartjes af en niet van screenshots/fotos?

een jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Alleen als jij de enige bent die (een kopie van) dat originele ticket bij de ingang toont. Een entreebewijs is namelijk slechts voor één persoon geldig.

Een toegangsbewijs voor Pinkpop kan bestaan uit een door of vanwege Festivals Limburg B.V. (=FL) verstrekt document of een door of vanwege FL verstrekte unieke barcode. Alleen aanschaf bij de erkende (voor)verkoopadressen of bij FL garandeert de geldigheid van het toegangsbewijs. Het toegangsbewijs geeft de houder recht op bijwonen van het evenement. Alleen de houder van het toegangsbewijs die het toegangsbewijs als eerste toont bij aanvang van het evenement krijgt toegang.
een jaar geleden